.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علیرضا محجوب خبر داد:
بررسی وضعیت کارگران نساجی مازندران و بازرسان وزارت صنعت در جلسه فراکسیون کارگری
شمال نیوز: وزارت صنعت نیز موافق انجام قردادهای مستقیم بازرسان است اما چون از احتمال برخورد دستگاه نظارتی واهمه دارد هنوز تصمیم قاطعی در این باره اتخاذ نشده است.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس، از بررسی وضعیت بازرسان وزارت صنعت برای جلوگیری از تبدیل وضعیت آنان در جلسه سه‌شنبه فراکسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا محجوب در گفت وگو با خانه ملت،‌ از نامه‌نگاری فراکسیون کارگری مجلس با رئیس مجلس برای تعیین تکلیف بازرسان وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسه سه‌شنبه (30 اردیبهشت) فراکسیون کارگری مجلس مشکل بازرسان وزارت صنعت و همچنین کارگران نساجی مازندارن بررسی خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم در تشریح مشکل بازرسان وزارت صنعت،‌ معدن وتجارت، افزود:‌ مشکل بازرسان تبدیل وضعیت بازرسان وزارت صنعت، معدن و تجارت از قرارداد کار معین به شرکتی در قالب نیروهای حجمی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشکل بازرسان وزارت صنعت، موضوع اختلافی است که پس از نامه‌نگاری رئیس مجلس با وزارت صنعت درباره اجرایی نشدن ماده 32 و تبصره این ماده در قانون مدیریت خدمات کشوری ایجاد شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود: هم اکنون دیوان محاسبات وزارت صنعت، معدن وتجارت را طبق ماده 32 قانون مدیریت خدمات کشور مکلف به اجرای این ماده و تبصره آن در خصوص بازرسان کرده است.

وی تاکید کرد: ما معتقدیم که چون قردادهای مستقیم بازرسان وزارت صنعت از قبل منعقد شده بوده قراردادهایشان کماکان باید به صورت مستقیم از سوی وزارت خانه بسته شود.

محجوب ادامه داد: وزارت صنعت نیز موافق انجام قردادهای مستقیم بازرسان است اما چون از احتمال برخورد دستگاه نظارتی واهمه دارد هنوز تصمیم قاطعی در این باره اتخاذ نشده است.

وی گفت: امیدواریم با اقدامات انجام شده و نظر مساعد رئیس مجلس مشکل بازرسان وزارت صنعت هر چه سریع‌تر رفع شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهرام اطاقسرای 30 ارديبهشت 1393
خسته نباشید نوش دارو پس ازمرک سهراب تاالا ن کجا بودین الان بیاد شما افتاد که نساجی هم بوده ساختمانش که فرسوده شده دستکاه رابردن روزی دردوران حکومت قبلی قراربود سال 60 300 هزارنفر کارگر از کشور خارجی بیارن درصورتی که امروز نه کارکر ی هم شده موقت صنعت هم شده خوابیده چرا اقای محجوب خانه کارکر عضو فراکسیون کارکری مجلس لطفا بیدار شدید کمی هم بداد مردم متوسط جامعه برسید اب که یک جا راکد بماند خاصیت ازدست میده بدادمردم کارکر برسید ماماندیم بین جهان کشاورزی صنعتی نه کشاورزی ماکشاورزیی نه صنعت ما صنعت یک کمی به خودتون تکمی بدید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.